العنوان : استاذ مساعد
الكلية : التربية الرياضية
القسم : العلوم التطبيقية
البريد الالكتروني : anssam.kazal@uobasrah.edu.iq
رابط Google Scholar: | https://scholar.google.com/citations?user=U7Tr4s4AAAAJ&hl=ar&authuser=4 |
---|---|
رابط Research Gate : | https://www.researchgate.net/profile/Insight_Khazal |
رابط Web of Science : | https://www.webofscience.com/wos/author/record/ACE-4729-2022 |
رابط Scopus : | |
رابط ORCID : | https://orcid.org/0000-0002-8302-1936 |
عنوان البحث | النوع | الناشر | السنة | عالمي | مفرد | ثومبسون رويتر (كلارفيت) |
سكوبس | تحميل |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Effect of Flexibility Training on Improving Some Motor Abilities and Performance in High Jump 12-14 Years Old | بحث مجلة | Journal Olahraga ReKat (Rekreasi Masyarakat) | 2025 | ![]() |
![]() |
![]() |
||
Effectof Isokinetic Exercises Similar to Performance to Develop Legs Strength and Achievement of Female Long Jump | بحث مجلة | Indonesian Journal of Physical Education and Sport Science | 2025 | ![]() |
![]() |
|||
Effect of specific Exercises for Various Forms of Resistance on Some Physical Variables and Level of Performance among Runners 200-meter Short-Run Event | بحث مجلة | International Journal of Psychosocial Rehabilitation, | 2025 | ![]() |
![]() |
|||
أثر منهج التدريب ألتبايني في تطوير القوة الخاصة لعضلات الساقين وعلاقتها بمستوى انجاز 110 متر حواجز للرجال . | بحث مجلة | مجلة المثنى لعلوم التربية الرياضية | 2020 | ![]() |
![]() |
|||
THE IMPACT OF A PREPARATION EDUCATIONAL PLAN IN TWO STRATEGIES FOR APPROPRIATION AND CENTRALIZATION OF POWER, AND THEIR RELATIONSHIP TO ACCOMPLISHING 100 METERS RUNNING FOR THE YOUTH | بحث مجلة | nnals of Tropical Medicine & Public Health | 2020 | ![]() |
![]() |
|||
دراسة مقارنة بين عدائي 400 متر و 800 متر في بعض وظائف الرئة والحد الاقصى لاستهلاك الاوكسجين | بحث مجلة | مجلة كلية التربية الرياضية / جامعة البصرة | 2019 | ![]() |
![]() |
|||
اثر تمرينات مقترحة لتطوير التحمل اللاكتيكي على بعض المتغيرات الفسيولوجية والبايوكيميائية لعدائى 800 متر | بحث مؤتمر | جامعة البصرة/المجلد الثالث | 2019 | ![]() |
![]() |